Számos érv

Világszerte divattá vált az egészséges életmód, amelyhez az egyik fontos összetevő a rendszeres sportolás. Európa nyugati részén kultúrája van a felnőttek körében a - talán - élethosszig tartó mozgásnak. Magyarországon egyelőre többet beszélünk erről, mint amennyit teszünk magunkért.
Nógrád megyében elsőként vállalkozunk arra, hogy az ‘utánpótláskorú sportoló’ címet a gyerekek mellett azok a felnőttek is viselhessék, akik éppen most döntenek életminőségük alakításáról. Fitt felnőttek nélkül jól elvégzett munka sem lehetséges, tiszta fej nélkül jó döntések is nehezebben születnek. A 222 Sport Alapítvány azért dolgozik, hogy támogassa a környék sportolóit, elsősorban a bringások számára nyújtson exkluzív szolgáltatásokat.
Nekünk a sportolással jobb a közérzetünk, megküzdünk a magunk határaival, felfedezés és verseny is. Amit mi kaptunk a sporttól, azt szeretnénk megosztani. Van tehát számos érvünk a sport mellett, talán 222 is.

Golyán Szilárd alapító | Házy Attila kurátor

MÉG ERRE IS KÉPESEK VAGYUNK

2019. JÚLIUS 6-28. | BALASSAGYARMAT

Tekerj velünk a Tour de France alkalmából!

A francia országúti kerékpáros versennyel azonos napokon mi is a profikkal tekertünk! A Tour de France napi etapjainak 20%-át teljesítettük, összesen több, mint 1000 kilométert. A legrövidebb napi táv 15, a leghosszabb 126 kilométer volt!

Több mint huszan vállalták, hogy ha nem is minden napon, de rendszeresen jönnek az etapokra. Az egész végén pedig együtt mulattunk Balázskagyarmat főterén.

Jövőre csak akkor lesz ilyen túra, ha lesz Tour de France is!

Ne nézd meg!

SZÉP EMLÉK

2019. JÚNIUS 13. | BALASSAGYARMAT

Tour de Hongrie

Délelőtt szakaszfelvezető kerékpáros programok mindenkinek, délután koncert és élő közvetítés

RÓZSA BALÁZS ÉS LOVASSY KRISZTIÁN EGYÜTT DOLGOZTAK BALASSAGYARMATÉRT

2019. JÚNIUS | MAGYARORSZÁG

Amikor megtudta, hogy szülővárosa is rajtváros lesz a 2019-es Tour de Hongrie versenyében, erőt kapott a hírtől a balassagyarmati Rózsa Balázs, aki aztán  csak arra koncentrált, hogy olyat mutasson a közönségnek, amire sokan fognak emlékezni. A Nógrád megyei országúti bringás már évek óta remek kapcsolatban, talán baráti viszonyban áll Lovassy Krisztiánnal. Lovassy, aki korábban a Tour de Hongrie sztárjaként vált országosan ismertté, idén egyedüli magyarként nyert szakaszt. Balázs vele dolgozott együtt a versenyen, egymást segítve igyekeztek jobbnál jobban a figyelem középpontjába terelni magukat. Ők ketten voltak azok, akiket a nézők hosszú ideig azért nézhettek a tévé közvetítésében, mert többször is előreszöktek a mezőnytől. Rózsa a luxemburgi Differdange-GeBa csapatának tagjaként, Lovassy a magyar nemzeti válogatott versenyzőjeként, egymás ellenfeleként tekert, de az az ügy, hogy Rózsa Balázs bizonyítási vágyához Krisztián partner volt, több mint tiszteletre méltó.

A VÁROSBÓL ELUTAZÓK AZ ENERGIAITALRA ESKÜSZNEK

2019. JÚNIUS | BALASSAGYARMAT

A Tour de Hongrie előtt néhány nappal hulladékgyűjtést szervezett a 222 a balassagyarmati versenyszakasz első 3 kilométeres útvonalára.

12 lelkes segítőnk 26 zsák szemetet szedett össze a 22-es út mentén a városi kórháztól a Fekete-vízig terjedő részen. Megfigyeltük, hogy az út várost elhagyó oldala melletti árkában nagyon sok energiaitalos doboz hevert, a másik oldalon szinte semmi. Az italt nagyon szeretik az autósok, ezt bizonyítja az is, hogy egyikük a hulladékgyűjtés közben is hozzádobott egy félig telt, hideg, kólás palackot az egyik segítőnkhöz.

Köszönjük a szemeteszsákokat, a kesztyűket és a mellényeket a Magyar Közút Nonprofit Zrt-nek! A hulladékot a közútkezelő szállította el a lerakóba.

HEGYIKERÉKPÁROSOKNAK

2019. SZEPTEMBER 14. | ILINY

Megafon Földrengető XCM

Szezonzáró hegyikerékpáros, pénzdíjas maratonsorozat a Cserhát földrengésekkel sújtott területén. Három részes sorozatunk második eseménye is véget ért, az eredmények beljebb láthatók!

Földrengető XCM

ORSZÁGÚTISOKNAK

2019. MÁJUS 1. | DIÓSJENŐ

222 Börzsöny Ásza kerékpáros hegyi időfutam verseny

Szezonnyitó országúti bringás hegyi időfutam a Börzsöny 14%-os meredekségű aszfaltútján. Elégedett versenyzők és elégedett szervezők vesznek részt a rendezvényen, örömmel jönnek és örömmel mennek tovább. Pénzdíjas, tárgynyereményes összecsapás néhány perc alatt. Ez mindenkinek jó.